FOFISLUB.PL to oferta skierowana do ludzi, którzy planują sformalizować swój związek. Tworzymy team w kobiecym składzie. Obecnie proponujemy cztery opcje dla naszych klientów:

  • ZDJĘCIA ŚLUBNE
  • FILM ŚLUBNY
  • FOTOBUDKĘ
  • ZDJĘCIA  ŚLUBNE I FILM ŚLUBNY W PAKIECIE
  • UJĘCIA Z LOTU PTAKA

1. Co oznacza określenie Zdjęcia ślubne i film ślubny w pakiecie?

Proponujemy Państwu usługę, która łączy w sobie wykonanie filmu oraz fotografii. Usługa ta zawsze wykonywana jest przez trzy różne osoby, na różnym sprzęcie.

2. Dlaczego wybrać PAKIET FILM I ZDJĘCIA?

Decydując się na usługę w pakiecie koszta realizacji stają się mniejsze. Ponadto decydują się Państwo na usługę wykonywaną przez osoby, które współpracują ze sobą od lat . Tworzymy jedną markę i zawsze zależy nam na utrzymaniu wysokiego poziomu filmu jak i fotografii.

3. W jakiej rozdzielczości rejestrowany jest film? W jakiej rozdzielczości wykonywane są zdjęcia?

Film zawsze rejestrujemy pełnoklatowymi lustrzankami firmy Canon, w rozdzielczości Full HD 1920 x 1080 (25kl./s). Klient w zależności od preferencji może otrzymać film w standardzie DVD (HD) lub Pendrive (FullHD) . Zdjęcia wykonywane są w formacie RAW w wymiarze 5472×3648, klient otrzymuje zdjęcia w formacie JPEG (L)

4. Czy ceny znajdujące się na stronie są cenami brutto? Jak odbywa się płatność? Kto pokrywa koszta dojazdu?

Tak, są to ceny brutto. Płatności można dokonać przelewem lub w gotówce. Koszta dojazdu poza Trójmiasto pokrywa klient.

5. W jakim regionie Polski działa firma?

Głównie na terenie województwa pomorskiego (Trójmiasto), jednak świadczymy usługi również na terenie całej Europy.

6. Jak można dokonać rezerwacji terminu?

Rezerwacja terminu odbywa się po podpisaniu umowy rezerwacji oraz wpłaceniu zaliczki w wys. 20% wartości całego zamówienia.

7. Ile czasu od dnia ślubu oczekuje się na gotowy film/zdjęcia?

Czas realizacji materiału to 60-90 dni od daty wykonania ostatnich zdjęć (np. plener poślubny).

8. Kiedy zaczyna i kończy się praca fotografa/operatora w dniu ceremonii?

Czas pracy zależy od wyboru pakietu. Zwykle rozpoczyna się od przygotowań w domu/hotelu, a kończy po zakończeniu oczepin. Zwykle jest to maksymalnie 11h pracy. Jednak nie są to sztywne ramy czasowe, czas naszej pracy można wydłużyć, co wiąże się z dopłatą.

9. Czy przed rezerwacją terminu istnieje możliwość poznania zespołu?

Oczywiście. Zawsze nalegamy, aby spotkać się z klientami przed podjęciem decyzji o współpracy. Spotkanie jest również okazją do zobaczenia przykładowych albumów fotograficznych oraz opakowań na film.

10. Na stronie są tylko krótkie filmy i niepełne reportaże fotograficzne, czy można zobaczyć więcej materiałów?

Tak. Szanując prywatność klientów nie publikujemy wszystkich prac w Internecie. Celem zapoznania się z pełnym materiałem należy skontaktować się z nami e-mailowo lub telefonicznie.

11. W jakiej formie klient otrzymuje fotografie?

Zdjęcia przekazywane są na płycie DVD w pełnej rozdzielczości oraz w formie eleganckiego spersonalizowanego albumu fotograficznego z grawerem.

12. Kto wybiera zdjęcia do albumu/fotoksięgi?

Spośród wszystkich zdjęć fotograf selekcjonuje te najlepsze, do których klient może wnieść uwagi.

13. Ile zdjęć zawiera album oraz płyta?

Album/fotoksięga może zawierać od 20 do 100 fotografii w formacie 15×23. Zawartość płyty zależy od pakietu, jednak zwykle jest to nie mniej niż 150 fotografii.

14. Ile osób pracuje przy realizacji filmu? Po co dwóch operatorów, jeden nie wystarczy?

Zawsze pracuje min. dwóch operatorów, tylko to gwarantuje różnorodność ujęć na filmie.

15. Ile czasu trwa gotowy film ślubny?

Obecnie oferujemy kilka rozwiązań: • Nowoczesny film w formie skrótu do 15 minut  • Film tradycyjny do 60 minut • Dynamiczny zwiastun do 3 minut

16. Gdzie znajdę aktualne ceny?

O aktualne ceny pakietów należy pytać e-mailowo lub telefonicznie, ceny podane na stronie dotyczą sezonu 2016. Kontakt